Monday, April 10, 2006

觀塘工廠大廈

上次在辦公室附近拍照,唯獨遺漏了近在眼前的觀塘工廠大廈。這類政府工廠大廈現已有計劃清拆,買少見少,家居附近的佐敦谷工廠大廈已夷為平地,早前的新蒲崗工廠大廈亦已封閉準備清拆,朋友往訪亦只有吃閉門羹。基於「時光是不等人的,要去請早!」的呼籲,前個週六趁著長週立即去補飛。

(注意:Click下面的相片可見原大的相片)

觀塘工廠大廈只有兩座




大廈中間的樓梯跟以前差不多類型的七層住宅徙置大廈有點不同,給改成一邊是樓梯一邊是運貨的斜道,經過斜道步行上七層都不覺累,不過如果要推著一大堆貨上七樓便是另一回事啦。


一級方程式賽道之髮夾彎,勁過秋名山?


每層都有附加的鋼條支撐結構


舊廠遺留的盆栽及地主


什麼是「o威」「o魯」?


有個說法是工廠大廈的停車場最多名車,因為做廠真的可以賺到很多錢。原來政府廠廈也不例外,也提供了發跡的機會。


人去樓空


左邊「亞媽係女人」的告示,是否證明工廠環境陰陽失衡,或是有其他的故事?


「時光是不等人的」,外面的世界已經有地鐵啦!


遠望這間工廠的門像是上海理髮,原來是一間樂器製造廠,十分意外!


依然茂盛的樹

4 Comments:

At Monday, April 10, 2006 11:47:00 pm, Anonymous Anonymous said...

嘩,真的付諸實行喎,犀利犀利!
你搞到我都想去影下...

另外,你的攝影技術大有進步喎,那張秋名山的相片很有feel呢...

 
At Tuesday, April 11, 2006 10:53:00 am, Blogger Ka Lok said...

「時光是不等人的,要去請早!」

> 另外,你的攝影技術大有進步喎,那張秋名山的相片很有feel呢...

過獎!還要多多鍛練呢。

 
At Wednesday, April 12, 2006 10:27:00 pm, Anonymous Anonymous said...

點解你可以成日拿住部相機周圍影相? 你的工作都好似幾休哉悠哉喎! 其實我以前都有去過這些工廠大廈和我的client 盤點, 那兒沒有風扇和冷氣, 十分炎熱!

 
At Thursday, April 13, 2006 4:30:00 pm, Blogger Ka Lok said...

Ivy, 唔好講到我唔駛做咁啦,呢D相(觀塘碼頭除外)係我禮拜六長週放工忍住肚餓唔食飯住去影嫁!不過如果叫我每日做到夜晚八九點先放工,我諗我會即刻散水,仲影乜鬼相!

嘩!乜你以前要去這些冇風扇冇冷氣既工廠盤點,俾著係我就淨係識企係度出晒汗乜都唔識點全部話OK算啦!

以前既野可能幾有趣,冷氣就梗係而家好啦!

 

Post a Comment

<< Home