Thursday, January 19, 2006

手機捉鬼遊戲

不是手機玩Pac Man,你真的要自己跑去捉鬼。

遊戲正式的名字叫Raygun,用的是一部配備GPS的手機。找一處空曠,可以四處走動的地方,例如公園、草地等等。在手機上啟動遊戲,手機立即變成捉鬼雷達,如下圖。





玩者跟據雷達指示走動去捕捉目標,手機的GPS會推算玩者的位置去斷定是否成功捉到鬼。玩的人從外表看來會像傻瓜拿著手機週圍走,似鬼上身,如下圖。





都算是有趣的Location Based Service,不過要等支援GPS的手機出現,要在香港有得玩都有困難,至於流行兼賺錢,唔…有難度。樂觀點看,循這個方向再想,利用GPS或其他科技結合現實,可能會創造出更有趣的手機遊戲或應用。

關於Raygun的報導:IEEE Spectrum, January 2006 Issue

公司網頁:Glofun Games

2 Comments:

At Thursday, January 19, 2006 11:30:00 pm, Anonymous Anonymous said...

見到鬼有咩反應先? 會唔會有鬼畫面出現? (仲要每次唔同先夠過癮)

前排亦有同類產品登場,分別係o個個好似捕蛟機既設計。

 
At Monday, January 23, 2006 4:02:00 pm, Blogger Ka Lok said...

好似冇人講過捉到鬼有咩反應,如果俾我攪我會整埋貞子電話。

 

Post a Comment

<< Home