Monday, July 10, 2006

大窩口工廠大廈

上週五到荃灣公幹,午飯後回辦公室期間,意外地發現了路旁的大窩口工廠大廈。基於時間有限,只是簡單的拍攝了幾張相。詳細的探索還是留給其他有心人去做了。

大窩口工廠大廈跟其他舊式政府工廠大廈有點不同,層數比較少。像這幢,只有五層。


層數更少的也有,像這幢,只有四層,樓底還特別高。


「H」型結構還是一樣。


週圍滿是抗議不滿賠償的標語。

6 Comments:

At Monday, July 10, 2006 10:53:00 am, Anonymous Anonymous said...

Be an art hub la!

 
At Monday, July 10, 2006 10:29:00 pm, Anonymous Anonymous said...

係咪在楊屋道過頭? 我成日都經過架..

 
At Tuesday, July 11, 2006 11:08:00 am, Blogger Ka Lok said...

那是在沙咀道,近德士古道那邊。我離開的時候,是在熊貓酒店附近搭42C巴士。

 
At Tuesday, August 01, 2006 11:18:00 pm, Anonymous Anonymous said...

我對長沙灣工廠大廈有情意結架..因為我細過係個度讀書.我仲專登去god買左個袋,好貴,點知用兩用就爛..有機會我一定要去影相..

 
At Wednesday, August 02, 2006 10:57:00 am, Blogger Ka Lok said...

咁你細個有冇入去長沙灣工廠大廈玩?

我都唔知長沙灣工廠大廈拆左未。搭車經過見九龍灣工廠大廈裡面好似好多單位都搬走左,唔知係咪就黎拆。

 
At Saturday, August 05, 2006 12:51:00 am, Anonymous Anonymous said...

以事論事,呢d地方係要拆既..
one ken有篇文講佢去影相架.

 

Post a Comment

<< Home