Friday, June 30, 2006

再到西九龍海濱長廊

上週六天氣晴朗,天空沒有什麼煙霧,是攝影的好日子,不過空閒時間不多,想影日落唯有選擇近一點的地點,再到去年到過的西九龍海濱長廊(上回分解)。

今次終於記得帶Wide- & Tele-Convertor Lens。大家要看看以下一幅感受一下用了Wide-Convertor Lens達到24.5mm焦距的威力(包括變形)。



一堆「豪宅」


危險攝影:示範者未知是否受過嚴格訓練,不過將腳架支撐在亂石上,腳架上的昂貴攝影器材隨時涷過水。


日落西山


西九長廊


光影維港

12 Comments:

At Friday, June 30, 2006 11:43:00 pm, Anonymous Anonymous said...

?相影得幾靚?.

 
At Saturday, July 01, 2006 12:29:00 pm, Anonymous Anonymous said...

咪睇少貴價腳架呀,Manfrotto及Gitzo 那些名牌真係好穩架!

 
At Sunday, July 02, 2006 11:27:00 pm, Anonymous Anonymous said...

d 相真係好正,睇黎要好好向你學習?!

Btw, 西九長廊的入口在哪裡?

 
At Monday, July 03, 2006 11:27:00 am, Blogger Ka Lok said...

Re: Ivy & Gemini Planet,

大家過獎了。

西九長廊的入口在地鐵東涌線九龍站附近,九龍站有告示牌,上回分解有地圖的連結。

 
At Monday, July 03, 2006 11:31:00 am, Blogger Ka Lok said...

Re: One Ken,

唔係腳架靚唔靚既問題,而係腳架坐落係一堆亂石上既問題,最驚自己不小心企唔穩,隻腳掃落腳架就…

 
At Tuesday, July 04, 2006 2:10:00 pm, Anonymous Anonymous said...

Ka Lok,

你說你的相不是用DSLR 影嗎? 但又不似DC 仔喎﹐難道你是用菲林相機?

 
At Tuesday, July 04, 2006 2:50:00 pm, Blogger Ka Lok said...

我用的是Canon G5,那是一部比較「專業」的DC,不算是「仔」啦,只比DSLR輕便。出的時候DSLR還是很貴及不普及。

 
At Tuesday, July 04, 2006 5:53:00 pm, Anonymous Anonymous said...

亨利,用心比較的話是好易看得出DSLR 同DC的分別的... 在於層次、Sharpness 同解解精細度...

 
At Tuesday, July 04, 2006 10:10:00 pm, Blogger Ka Lok said...

亨利,Click blog裡面的相便可以見到大的相片,你可以跟你自己用D70s影的相比較一下。

 
At Wednesday, July 05, 2006 2:20:00 pm, Anonymous Anonymous said...

Re: One Ken and Ka Lok

我昨天到了永成看看﹐發覺相機產品真是五花八門,且價錢不菲。看來玩影相也並不便宜。

我想買腳架﹐閃燈等, 有乜好提議呢?

Ka Lok, 我比較過你的相與我部D70影出來的了。我始終覺得你拍的比較好d, 看來我要多多向你偷?師了。

 
At Wednesday, July 05, 2006 4:56:00 pm, Blogger Ka Lok said...

老友,理論上你應該從比較中感受到你的D70在層次、Sharpness 同解像精細度較為優勝喎。

 
At Wednesday, July 05, 2006 8:14:00 pm, Anonymous Anonymous said...

閃燈更係買原廠啦,腳架就到鴨寮街買住d二百零蚊貨仔試下先啦...

老實話過你聽,我好唔鐘意用腳架,我比較鐘意隨意d,影咁耐我只是試過用一次腳架o乍... 但如你真想認真影夜景、微距及快速的影象,就買好點的腳架啦...

再唔係,退而其次,較高ISO (但影響質素)試試啦!

 

Post a Comment

<< Home