Monday, September 25, 2006

布達拉宮

上文《Google「娛樂」之「瞬間看地球」Part 2》要大家猜的地方現在隆重揭曉,那是中國西藏拉薩布達拉宮



由於青藏鐵路剛剛於今年通車,西藏立即成為今年的旅遊焦點,電視及其他媒體的報道自今年初夏準備通車以來好像沒有怎麼停過。上文的提示並不是白寫的。

上文提到,這是一個以前預備了但是沒有放出來的例子。當時無聊,正值青藏鐵路剛剛於今年通車,忽發奇想,要從Google Earth中可不可以尋找青藏鐵路的蹤跡,開始時嘗試從拉薩做起點,但是連火車站的位置也找不著,地圖可能因為不夠新,沒有記載。唯有放棄,改為找尋布達拉宮算了。

以下的地圖,大家可以用來跟上文的衛星圖對照。



其實我都有興趣坐青藏鐵路去西藏旅遊,可以體會西藏獨特的文化,沿途風景非常美麗,又有點挑戰性。不過青藏鐵路才剛剛通車不久,鐵路以至其他配套服務的運作可能未算十分順暢,太早去試新鮮,有點冒險。好像也沒有好的安排可以像電視節目介紹一般在沿途停站的時候去觀賞附近的湖光山色,還是等遲一兩年吧。

P.S. Gemini Planet真厲害,兩次都估中,佩服佩服。應該要分享一下心得。

9 Comments:

At Monday, September 25, 2006 5:57:00 pm, Anonymous Anonymous said...

越早去越好,唔係老左就冇力去...

 
At Monday, September 25, 2006 6:51:00 pm, Anonymous Anonymous said...

如果你唔俾貼士就一定估不到,只不過「今年的旅遊熱點」就立刻令我想起青藏鐵路...跟著就想唔係頭就尾啦...即格爾木或拉薩....咁?地圖一對,就知了。

其實除左Gemini Planet, 我仲有過花名叫Lonely Planet...哈哈哈...咁所以我好留意的地理常識囉..要寫書嘛。

有冇諗過真係去走走呢? 定係真係瞬間看地球就算?

 
At Tuesday, September 26, 2006 9:41:00 am, Anonymous Anonymous said...

Wow, GP 'ho king ar'!!! My idol!!!
Geography expert!!!

 
At Tuesday, September 26, 2006 10:16:00 am, Anonymous Anonymous said...

faye,

Is faye = Fei ?

GP

 
At Tuesday, September 26, 2006 3:58:00 pm, Anonymous Anonymous said...

Up to your fantasy lor

 
At Tuesday, September 26, 2006 5:49:00 pm, Blogger Ka Lok said...

「越早去越好,唔係老左就冇力去...」「有冇諗過真係去走走呢? 」:真係有諗過!

「其實除左Gemini Planet, 我仲有過花名叫Lonely Planet...」:我lonely都未到你啦。咁你上個禮拜有冇好聽Lonely Planet?

Fei:唔好扮姣!頂唔順!

 
At Tuesday, October 03, 2006 1:22:00 pm, Anonymous Anonymous said...

Lonely Planet 我冇聽呀....

如果有時間, 可以繼續玩?呢個game 喎....幾好玩....

 
At Thursday, October 05, 2006 2:29:00 pm, Blogger Ka Lok said...

「如果有時間, 可以繼續玩?呢個game 喎....幾好玩.... 」:但係我暫時冇貨,要等下先。

 
At Tuesday, October 10, 2006 5:36:00 pm, Blogger Ka Lok said...

都係要等下先。

 

Post a Comment

<< Home