Wednesday, July 26, 2006

自我複製

根據以下報道,日本的一位研究員,研製出一個跟自己一模一樣的機械人,會動會說話,有如一個複製人。



想到的一個用途,是為兇殺案的兇手製造不在場證據。

5 Comments:

At Wednesday, July 26, 2006 10:12:00 pm, Anonymous Anonymous said...

遙遠控制? 真係有用嗎?

如果我走在他背後 (或者某些這個android看不到角度)一拳打獲佢,不知道佢曉唔曉擰轉避呢?

 
At Thursday, July 27, 2006 11:07:00 am, Blogger Ka Lok said...

我估計這個android並不是用於格鬥用途。不過要做一個只用於格鬥的android,相信並不太難。

 
At Thursday, July 27, 2006 1:53:00 pm, Anonymous Anonymous said...

其實佢唔應該做番自己?樣﹐咁大家都會有心機留意個機械人d。

 
At Thursday, July 27, 2006 2:25:00 pm, Blogger Ka Lok said...

做番自己個樣對宣傳都有不少的幫助喎。當然如果做到似一個美女就更好啦。

忽然想起這位研究員都有些少似「則卷千平」。

 
At Thursday, July 27, 2006 2:47:00 pm, Anonymous Anonymous said...

咁應該整番個「山吹粟子」俾佢。

 

Post a Comment

<< Home