Thursday, July 20, 2006

Ruby Tuesday的洗手間鑰匙

去年十月初曾經在友人的舊Blog留言講過以下的一個故事:

「今天到九龍灣睇Site,途經德福商場。有位同事要去洗手間,到附近的Ruby Tuesday借鑰匙。(Ruby Tuesday是在UA德福斜對面,一行電訊公司商鋪的末端,以前是美心快餐的位置。)通常餐廳洗手間的鑰匙會用繩或者鑰匙扣縛著一塊大的塑膠牌子,牌子上面通常有男廁或女廁的字樣或公仔。但是這次我的同事得到的並不是塑膠牌子,而是一隻egg flipper。」

「後記:當時有個想法,是不是Ruby Tuesday想提醒員工,上洗手間太多會被抄?可是我的老闆就在身旁,所以沒有把這個想法說出來。」

事隔大半年後,今天中午與另一位友人相約在這一間Ruby Tuesday吃午飯。借洗手間鑰匙的時候發現鑊鏟居然健在,與鑰匙還未分手,有相為證:

6 Comments:

At Friday, July 21, 2006 3:06:00 pm, Anonymous Anonymous said...

個鑊鏟是會用番的. 所以千其唔好整污糟佢呀!

 
At Friday, July 21, 2006 10:24:00 pm, Blogger Terry said...

oh oh OH!!! 好嚇人啊.

 
At Monday, July 24, 2006 4:06:00 pm, Blogger Ka Lok said...

可能會係洗手間用番…

 
At Saturday, July 29, 2006 1:48:00 pm, Anonymous Anonymous said...

我去個間餐廳見到個陣,笑左5分鐘!不過我覺得家餐廳唔係好理客人感受,拎住佢係個商場度行,好embarsss架麻.男廁個個好似係湯hok黎架

 
At Saturday, July 29, 2006 9:29:00 pm, Blogger Ka Lok said...

歡迎尖東公關,你都有睇你個blog架,好有趣。

好在呢間Ruby Tuesday並非係正商場裡面,而係德福比較邊緣既位置,拎住個鑊鏟都只係比對面間便利店(唔肯定係Seven定係Circle K)既顧客睇到,都唔係太惡頂。如果係女仔就唔知啦,可能女廁唔係鑊鏟而係第樣野呢。

男廁個個唔係湯hok,有相睇架,真係西式鑊煎蛋個隻呢架。

 
At Tuesday, August 01, 2006 11:20:00 pm, Anonymous Anonymous said...

係呀..老人家記性唔好,咁係女廁個個係湯hok.多謝你喎.有空多來坐.

 

Post a Comment

<< Home