Tuesday, March 27, 2007

大花展之裝置藝術

花展中懲教署竟然設有展區,還做了以下一個像花坐監的擺設,除了有點剎風景之外,是否有特別含義?



午飯後在辦公室裡昏昏欲睡之際,嘗試動一動腦筋,設想一下,其實可能有以下含義:

1. 懲教署有意美化監獄外觀,保護場上的瞭望塔會大量種植花草,花展展示的是其中一個設計。

2. 監獄有鳥語花香,得閒歡迎坐坐。

3. 貌美如花者犯罪一樣要坐監,繩之於法無情講。

不要問我塔下的蝴蝶有什麼含義,我想不到…

3 Comments:

At Tuesday, March 27, 2007 6:00:00 pm, Anonymous Anonymous said...

"不要問我塔下的蝴蝶有什麼含義,我想不到…"

我知! 係「破繭而出,重獲新生」!
你試想一下蝴蝶之前身是什麼?

放花在監獄處話唔定就係話俾大家知,監獄是一處禁室培「育」的好地方 (學你講鳥語花香),入左去而又出到番來的一定能「化碟」!

 
At Wednesday, March 28, 2007 1:38:00 pm, Anonymous Anonymous said...

真係.....唔知設計者點樣諗野....我反而覺得有點像天星鐘樓

 
At Friday, March 30, 2007 2:54:00 pm, Blogger Ka Lok said...

「破繭而出,重獲新生!」:係喎,真係言之成理,可能真係呢個意思。

「我反而覺得有點像天星鐘樓。」:咦,咁即係天星鐘樓似監獄?

 

Post a Comment

<< Home