Wednesday, June 20, 2007

攝影實習:鳳園(一):蝴蝶

有位損友有新相機,週一專程放假跟損友來一個攝影實習。

實習主要地點是大埔鳳園,有一個非官辦的蝴蝶保育區,據稱是觀賞蝴蝶的好地方。這裡其實去年曾經遠足路過,當時可能季節及時間不配合,見到的蝴蝶甚少(有關相片請到舊文:攝影實習:沙螺洞遠足)。

今次在早上大概早上十時到達,見到的蝴蝶數量和種類真的不少。至於下面的蝴蝶的名稱,我沒有深究,有興趣者可到此綠色力量網頁















其實當日所見的蝴蝶種類更多,可惜我的相機並非D-SLR,能力有限,對焦的時間太長,拍攝某幾種蝴蝶的時候剛剛對焦便已飛走了,令人泄氣。多次花氣力對焦更用去不少電力,離開鳳園之時,相機已接近Low Battery。

5 Comments:

At Friday, June 22, 2007 9:52:00 am, Anonymous Anonymous said...

影蝴蝶原來唔一定要去鳳園, 喺網球場都得。

 
At Friday, June 22, 2007 11:10:00 am, Anonymous Anonymous said...

咁仲唔快點換DSLR? Nikon D40!!!

 
At Sunday, June 24, 2007 11:27:00 pm, Blogger Ka Lok said...

係換DSLR都唔只D40啦,不過D乜D物都唔係問題,問題係那一堆長短火鏡頭好貴,身邊友好就算玩二手都要兩三萬落樓,又唔係經常影,孤寒既我未捨得。

 
At Tuesday, June 26, 2007 10:58:00 am, Anonymous Anonymous said...

調番轉,你如果唔係成日影,倒不如買部類似D40既入門機,然後買支Macro + Wide鏡算啦,都唔駛HK$15,000以上。 除非你想影 portrait,那你便要支長鏡大光圈,咁樣就認真貴啦!

 
At Tuesday, June 26, 2007 5:18:00 pm, Blogger Ka Lok said...

HK$15,000喎?都唔少錢喎。

如果買DSLR,就未必考慮D40啦,其他比較高階的機身(D80)不是貴太多,最貴是鏡頭。

 

Post a Comment

<< Home