Saturday, June 02, 2007

你睇左未?

1. 公安提提您:



這個嘛…的確是事實。

不過,據聞這張圖片是偽造,張貼的人已經被捕。

參考:動‧報道 - "搶劫不如去炒股"出自瑞安?大學生散布謠言被拘」。

2. 福佳始終有你



似乎馬力的出鏡率未免太多。

參考:每日一膠 - 荒謬的香港

4 Comments:

At Monday, June 04, 2007 12:21:00 pm, Anonymous Anonymous said...

兩樣野我之前都睇過。至於「福佳」那個,我唔覺得好笑,只是覺得太低能,也正如你所說「太多馬力」。

 
At Monday, June 04, 2007 4:56:00 pm, Blogger Ka Lok said...

引你笑真係艱難。我覺得「福佳」都算好笑既其中的重要源頭是原作(包括MV)的荒謬。

 
At Monday, June 04, 2007 11:29:00 pm, Anonymous Anonymous said...

有某些位其實都「o」既,例如扮莫華倫唱歌。不過,我覺得原唱找莫華倫或一些怪人唱仲低能。

 
At Wednesday, June 06, 2007 5:48:00 pm, Blogger Ka Lok said...

尹飛燕唔係怪人,不過出來的效果真係怪。

 

Post a Comment

<< Home