Tuesday, April 10, 2007

向世界出發:板仔篇(三)

去完韓國,總會有朋友問這一類問題:「韓國女仔是否很靚?」「你有韓國有否遇到靚女?」「韓國女仔是否大部份整過容?」

最近這兩次去韓國,都不算遇過很多靚女,大部份算普通或幾好,跟香港的分別不算大,真的值得提的靚女,算有兩個。

第一個是上次,在晚上當我們圍著裴勇俊和崔智友的紙板玩拍照的時候(見去韓國做板仔(第三回)),有一輛Audi A8駛至,泊在酒店門口的停車位,司機下車,居然是一位身材高挑的美女。我不熟識韓國明星,如果有人告訴我,這是韓國的女明星,我會毫不猶疑地相信。可惜的是,我們沒有拍照。

第二個是今次,最後一天被導遊帶到化裝品店。事不關己,無無聊聊的,忽然留意到店裡的宣傳講到有位所謂駐店的「明星化裝師」,後來還見到真人。不過拍到的照片只是側面。





算不算靚女,請自己品評。有沒有整容,我判斷不到。

2 Comments:

At Wednesday, April 11, 2007 10:13:00 am, Anonymous Anonymous said...

我要close up 加高炒嗰d....唔好收埋喎

 
At Wednesday, April 11, 2007 4:42:00 pm, Blogger Ka Lok said...

「我要close up 加高炒嗰d....」:你要既話,等我話你知個舖頭名你自己去高炒或者低炒啦,不過你玩低炒既話唔好話係我介紹你來的。

你上次去韓國冇去呢個地方係咪覺得幾可惜呢?

 

Post a Comment

<< Home