Monday, July 30, 2007

按摩

近年周圍的朋友,尤其是女性,對去深圳按摩揼骨有極大的興趣,事關價錢便宜、設備一流、任飲任食,更可免費過夜,似乎是週末消閒的好選擇。



但是按摩對於我等皮粗肉厚之輩,卻是有點浪費。試過幾次在不同地方(不止深圳)按摩,負責按摩的服務員大部份都只是用盡力量按壓,可是此等無比功力於我卻如泥牛入海,效用全無,所謂按完一身鬆的感覺,與我無關。結論是,按摩場中真正懂得按摩的師傅,似乎很少,我沒有遇過。

上週五晚首次(證明我真的不太熱衷)到深圳按摩,也沒有例外,以下按摩女服務員在按摩過程中對我發問及自言自語,頗具代表性。

1. (按摩剛剛開始不久)「先生,你做邊行架?」(語氣並非普通搭訕,而是按了一會之後的有感而發。)

2. 「乜真係咁鬼實既?」

3. 「點解按極都係冇乜反應既?」(唔通我要叫「Yamede?」)

4 Comments:

At Tuesday, July 31, 2007 12:08:00 pm, Anonymous Anonymous said...

我好怕痛,如果好似你咁俾佢大力練,我肯定會大嗌「唔好,唔好...」。

 
At Wednesday, August 01, 2007 5:12:00 pm, Blogger Ka Lok said...

你呢D咁怕痛既靚仔,佢地應該會好溫柔咁對你既!

 
At Wednesday, August 01, 2007 10:55:00 pm, Blogger Terry said...

"皮粗肉厚之輩".... *.*!
"點解按極都係冇乜反應既?"... 你有無問佢應該有咩反應? 係咪應該好似搓麵粉般, 愈來愈軟?
我都有試過去按摩, 但我發覺是自討苦吃!

 
At Friday, August 03, 2007 4:00:00 pm, Blogger Ka Lok said...

「你有無問佢應該有咩反應? 係咪應該好似搓麵粉般, 愈來愈軟?」:果D唔似係按摩咁簡單bor…

「我都有試過去按摩, 但我發覺是自討苦吃!」:你咁似我,似乎都係皮粗肉厚之輩!

 

Post a Comment

<< Home